zondag 23 februari 2014

Huiswerk af!

Eindelijk weer eens een keer mijn huiswerk helemaal af! Zaterdag 8 februari was ik gezellig in het vertrouwde West-Friesland en heb daar onder andere een workshop quilten bij Veltrop in Grootebroek naar het werk van Ton Schulten gevolgd.
Uitgangspunt was dus een schilderij, zeefdruk, ansichtkaart of een kalenderplaat van Ton Schulten en die dan vervolgens uitwerken in stof. Dit onder leiding van Janny van der Kloet. Zaterdag 8 maart is de vervolgles en dan is het de bedoeling dat de achtergrond lap klaar is, zodat er verder gewerkt kan worden met applicaties. Nou, ik ben er helemaal klaar voor!
Mijn uitgangspunt was een zeefdruk met als titel: Twentse heuvels (gemaakt in 2010).
De originele afbeelding hiervan is even tijdelijk zoek, zodat er nu even niets te vergelijken valt!
Wel is mijn stoffen resultaat tot dusver te bewonderen.

Mijn achtergrondlap
 Wordt vervolgd........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten