maandag 5 januari 2015

Pingo Pinguïn

Afgelopen jaar ontving ik voor mijn verjaardag van mijn lieve tante Jettie bijna genoeg geld om het boek: Make your own toys van Sue Havens te kopen. Een heel aardig boek vol met allerlei knuffels van aap, olifant, beer, honden puppy tot een koele pinguïn. Sue gebruikt meestal oude kledingstukken om het beestenspul van te maken. Lekker zacht en meestal met een ondeugende uitstraling.
Mijn oog was gevallen op de stijve en formele pinguïn. Hij had wel wat weg van manlief als die keurig in driedelig pak belangrijk gaat doen ......
Bij Helen was door een mede cursist een hele koffer vol met allerlei oude lappen gedeponeerd en ik werd verblijd met vele overblijfselen, waarvan ik toen dacht: "Tsja, zal best een keer van pas kunnen komen, maar hoe en wanneer???"
Nou voor die stijve pinguïn! Om Pingo nog wat cachet te geven, heeft hij bling-bling knopen op zijn plastron gekregen. Volgens mij kijkt hij heel tevreden!



Pingo Pinguïn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten